Voordat je komt
Yes! Je afspraak is geboekt en bevestigd, lees onderstaande tips even door voordat je met je doodle naar de afspraak komt:
- De avond voor de trim behandeling mag je je doodle thuis wassen met een goede honden shampoo, borstel de vacht goed door voor het wassen en drogen.
Ik werk met het principe dat je doodle gewassen in de trimsalon komt. Waarom? Een labradoodle staat gemiddeld 1.5 tot 3 uur op tafel en dat is intensief voor een hond. Door thuis in alle rust je doodle te wassen bespaar je niet alleen geld, maar ook een uur werk voor je doodle in de salon, en vorm je tegelijk een mooie band met je doodle met betrekking tot de vachtverzorging.
- Laat je doodle kort uit voor de trim behandeling, de behandeling kost energie, maak je doodle dus liever niet moe van tevoren, zorg ervoor dat je doodle met schone pootjes de salon in komt.
- Geef je doodle van tevoren geen eten. Sommige doodles vinden het spannend en bij veel spanning valt het spijsverteringssysteem stil, en wordt het eten niet meer verteerd en kan hij of zij hier last van krijgen. Natuurlijk met uitzondering van puppy's.
- Je doodle mag je zo klit vrij mogelijk bij mij brengen. Kleine klitten, en beginnende vervilting wordt indien mogelijk uitgeborsteld. Dit is intensief zowel voor de hond als voor mij, om deze reden reken ik een toeslag van €15 per 15 minuten voor het ontklitten.
- Een doodle met zeer ernstige vilt klitten wordt kort geschoren met de tondeuse, dit kan erg vervelend zijn voor je doodle, en is dus intensief voor de hond en voor mij. Dit moet ook erg voorzichtig gebeuren en dat kost extra tijd. Om deze reden reken ik een extra bedrag van €50 boven op de trim behandeling.
- Ik ga er vanuit dat je doodle vlo vrij bij mij in de salon komt, vind ik toch per ongeluk vlooien, dan mag je doodle weer mee naar huis en verzetten we de afspraak. Ik reken wel het bedrag van de trimbehandeling voor mijn verloren tijd, en €15 voor het reinigen van de trimsalon.
- Neem beloningssnoepjes mee van thuis, die ik mag gebruiken om jouw knuffelbeer te belonen.
- Zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten over je doodle zoals bepaald gedrag, medicijnen, allergieën of vacht problemen, neem dan tijdig contact met mij op: 0643029204 of mail naar dedoodlestylist@gmail.com.
Bij zowel de puppy kennismaking nr 3 & 4 als alle andere behandelingen, kun je niet aanwezig zijn. De doodles zijn daardoor beter gefocust op mij en op de behandeling. Na de behandeling krijg je tips en advies die je nodig hebt voor de verdere vachtverzorging, ook maak ik altijd voor en na foto's.
Wijzigen, afzeggen en betalen
- Betalen kan in de trimsalon met je telefoon via een QR code.
Puppy pakket:
- Het puppy pakket betaal je volledig na de eerste afspraak.
- Voor geannuleerde puppy pakketten wordt 50% in rekening gebracht, voor annulering na de eerste of tweede afspraak wordt dit bedrag verrekend.
- Een enkele puppy afspraak annuleren kan tot 48 uur van tevoren, anders breng ik €25 aan kosten in rekening voor de verloren tijd.
Wijzigen en afzeggen:
- Wil je de afspraak wijzigen? Dit kan tot 5 dagen van tevoren, zodat ik iemand anders op de vrijgekomen tijd kan zetten.
- Wil je de afspraak afzeggen? Dit kan kosteloos tot 48 uur van te voren. Anders word het er 50% van de behandeling in rekening gebracht.
Op tijd komen:
- Kom op tijd, liefst 10 minuten van tevoren. Ik ben altijd ruim van tevoren aanwezig in de trimsalon om jullie te ontvangen.
- Kom je meer dan 15 min te laat, dan zal ik de afspraak moeten verzetten i.v.m. de klanten die na jouw Doodle komen, hiervoor reken ik 50% van het tarief van de geboekte behandeling.
- Na jouw doodle komt er een volgende, dus kom je doodle op tijd weer halen op de afgesproken tijd, ik wacht tot 15 min na de aangegeven tijd, daarna breng ik kosten in rekening.
*Iedere klant krijgt 30min van tevoren een appje om hun doodle op te halen.
Bij een No show reken ik ongeacht de reden het volledige tarief van de geboekte behandeling, je ontvangt dan een factuur die via de mail wordt verstuurd. Is er sprake van ernstige onmacht dan verandert dit de situatie uiteraard.
*Iedere klant ontvangt zowel een mail als een sms'je ter herinnering van de afspraak.


